Sivut

22. heinäkuuta 2013

Lukemista sadepäivälle

Tänään sataa vettä.. taas, mutta ei se mitään mä tykkään kyllä syksystä, mutta vielä voisi olla vähän aikaa edes kesä :)!
Äiti kävi kylässä ja oli löytäny jonkun huippu hyvän kirjan, jonka kiikutti nyt mulle luettavaks, kuulema pakko lukea kun on niin hyvä! Tutkailin tänään kirjaa ulkoapäin, näyttää vähän tylsältä, haisee vanhalta kirjalta.. aattelin nyt kuitenkin käydä sitä vähän lukemaan kun ei tässä sadesäällä muutakaan tekemistä ole, ja voi luoja mä luin vissii puoleen tuntiin jo sata sivua, täähän on hyvä! Tosi hyvä! Oon ihan koukussa tähän :D! Tää kertoo sellasesta nuoresta lääkäritytöstä joka ajoi autokolarin ja vaipui koomaan, jotenkin kummasti hän oppi "irrottautumaan" omasta ruumistaan ja kuljeskeli kaduilla ja asusteli vanhassa asunnossaan, samalla kun se ruumis oli sairaalassa, kukaan ei tätä naista pystyny näkemään/huomaanaan, ennenkuin hän tapaa erään miehen, se mies on ainoa joka näkee/kuulee ja tuntee tän naisen. Ja tää kirja sit kertoo niistä. Pitemmälle en oo vielä päässyt, mutta nyt on pakko jatkaa lukemista :D tää on oikeesti paljon mielenkiintosempaa kun oisin uskonu :)!
Ei mulla muuta, mä painelen nyt takasin tähän kirjan maailmaan! Heido!
ps. hitto näytän 12-vuotiaalle :D! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)