Sivut

26. heinäkuuta 2013

Hiusjuttuja & Kesäpäivä

Moiikka! mä aattelin alottaa tän postauksen sillä, että kerron ekana vähän tyttöjen hömpänpönppää, elikkä hiusjuttuja! Mulla oli tänään värjäysoperaatio, ei kuitenkaa omille hiuksille vaan itseasiassa pidennyksille :D mä lupasin värjätä mun serkkuni pidennykset kuntoon ennen päähän laittoa.
Elikkä lähtötilanteesaa meillä oli hiusnauhaa(jossa micro ringit) koko mustaa väriltään.

Mulla oli ihan kaupan tavallinen värinpoisto,  lòreal parisin super blonde! Musta on tosi hassua värjätä kaupan väreillä kun on nykysin tottunut käyttämään kampaamo värejä.

Levitin värit sekaisin kippoon ja aloin levittämään siveltimellä väriä latvoihin, noin puoleen väliin hiusnauhaa, yritin vähän häivyttää "rajaa" että värjäystulos olisi luonnollinen :) Annoin värin vaikuttaa n.45minuuttia hiuksissa ja pesin pois! TÄssä olisi lopputulos :)

Toivottavasti hiukset hänelle nyt kelpaa 
:)


Ja sitten tänään oli taas iihana lämmin päivä 
<3! mukava kun aina välillä pääsee nauttimaan auringostakin, mun piti lähtee tänää ihan rannalle asti mut enmä sitten päässyt omaa parveketta pitemmälle 
:D oli taas niin kamalasti tekemistä ja hirvee hoppu. 
Nyt kello on kuus ja mä oon jo ihan poikki, yyh.. 
Ainii tänään kävi tosi hassu juttu kun syön aina kaurapuuroa aamuisin ja tänäänki, niinku aina, heräain ja tein itelleni kaurapuuro annoksen, kerkesin yhen lusinallisen laittaa sitä suuhun kun sain mennä vessaan yökkimään se maistu ihan 
kamalalta yäk yäk! menee vieläkin kylmiä väreitä. mutta kuinka yhtä äkkiä voi tulla noin suuri kuvotus johonkin
!?


Ps  hitto nää kuvat ja tekstit on ihan päin hittoja, vihaan kirjottaa puhelimella....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)