Sivut

31. elokuuta 2013

11 asiaa minusta haaste

Sain ensimmäisen haasteeni ihanalta my first baby blogin pitäjältä Eve liinalta :)!
Haasteen ideana on:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään 
2. Pitää myös vastata 11 haastajan kysymykseen
3. Haastetun pitää tehdä 11 uutta kysymystä haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista!

Haastan mukaan
Millään en keksi 11 haastettavaa, mutta haastan mukaan muutaman ihanan tytön!:)
Haaste lähtee siis:
Suskille ( http://chillwithmee.blogspot.fi/)
Kaisalle ( http://unelmavauvasta.blogspot.fi/)
Niinajasmiinalle ( http://niinajasmiinaa.blogspot.fi/)
Mialle ( http://lovenea.blogspot.fi/) ps. Mia sulla taitaa olla enemmän lukijoita kun tuo mainittu 200, mutta eikai se haittaa :)

11 asiaa minusta:
1.Olen hurjan tunteellinen ihminen, nauran helposti, itken todella helposti, suutun helposti ja lepyn ihan yhtä helposti. Silti kovinkaan moni ihminen ei ole nähnyt minulla tunteenpurkauksia. Yritän kai usein näyttää vahvemmalta kuin olen.

2.  Rakastan syksyä! Mun mielestä on ihanaa kun tuska kuumat säät alkaa viilenemään ja jalkaan saa pistää uudet ihanat saappaat ja kietoutua pehmeisiin ihaniin syksyn värisiin neuleisiin ja isoihin kaulahuiveihin. Illalla voi kotona sytyttää kynttilöitä joka puolelle ja fiilistellä sohvalla rakkaan kainalossa. Ja ai että, kuinka kaunis luonto onkaan silloin, on ihana lähteä rauhassa kävelemään kirpakkaan syysilmaan kun lehdet rapisee kenkien alla, ah <3

3. Tykkään muuttamisesta. Tykkään pakata ja heittää kaiken ylimääräsen roinan pois, säästää vain ne tarpeelliset. On myös kiva fiilistellä vanhoja muistoja pakatessa, löytää aina hauskoja juttuja joille saa nauraa :D Tykkään myös siitä kun muuttokuorman kanssa pääsee perille ja voi alkaa laittamaan kotia, purkamaan tavaroita, sisustamaan. Saa laittaa kaiken ihanaksi! (vihaan vain sitä kantamista!!!)

4. Tykkään hirveästi kokata ja leipoa! Haluaisin kokeilla uusia
reseptejä, yhdistelmiä ja ihanin vaihe on laittaa kaikki herkut esille ja koristella. Usein en vain ole kovin hyvä keittiön puolella ja meillä mies aika usein hoitaakin ruokapuolen :D

5. Tämä on aika pinnallista, rakastan kovin shoppailua. Kaupoissa on ihana fiilis, rekit täynnä upeita vaatteita, musiikki soi ja kaikki näyttää hyvältä. Se tunne kun löydät jotain ihanaa, saati se tunnenkun tulet kotiin ja kaivat kassista uudet vaatteet, niin hyvän näköiset! Siitä tulee onnellinen olo. Ja varsinkin rakastan kirppareita :) Sielä on aina hyvä tunnelma ja saa rauhassa tonkia kaikki pöydät rauhassa läpi, tehdä ihania löytöjä, ainutlaatuisia! Tykkään muuten shoppailla yksin.

6. Parasta on keittää hyvää teetä ja vaihtaa ystävien kanssa pitkästä aikaa kuulumisia! Näin tehtiin viimeksi eilen, oli ihana nähdä rakkaita huipputyttöjä monen kuukauden tauon jälkeen <3 Aikaa saisimme kulumaan varmaan viikon siinä höpötellessä :) Vaikka näkemisessämme olisi pitkäkin tauko, on kuin olisimme nähneet viimeksi eilen!

7. Pelkään jollain tapaa yksinjäämistä! Kun tiedän, että minun täytyy olla yksin päivä/ilta/yö tulee ahdistus :D ja pelottaa. Tulee kamalia ennakkoluuloja AINA! Mutta... loppujenlopuksi yksin oleminen on ihan mukavaa, saa omaa aikaa ja vallata koko sohvan ja katsoa telkusta just sitä mitä haluaa!! :) En silti viihdy yksin pitkään.

8. Olen varmaan yksi mailman ainuita ihmisiä joka ei tykkää ihan älyttömästi musiikista :D Tämäkin asia on taas vähän ristiriitainen, sillä musiikki ei häiritse esim. töissä työntekoa, rakastin käydä tanssimassa ja fiilistelemässä hyvän musiikin tahtiin, festarit on ihania kun sielä on ihania esiintyjiä, on niin mahtavaa tampata nurmikkoa tai hiekkaa jalkojensa alla kun joku hyvä bändi soittaa! MUTTA kotona, mä en yhtää tykkää musiikista!! se saattaa hetken soida hiljasella taustalla, mutta jotenkin se ärsyttää!! samoin jos telkkari on kovalla!

9. Kyllästyn aika helposti. Mä esim. tykkään vaihtaa järjestystä hyvinkin usein, jos uusia järjestyksiä ei keksi, vaihtelen verhoja/tyynyjä. Tässä just yks päivä nauroin, että joko meillä ei pitäisi olla mitään tehosteväriä tai sit kaikkea vaikka viidessä erivärissä hahah! Kyllästyminen näkyy mm. en jaksaisi pitää esim. rakennekynsiä koko aikaa ennen huoltoa, koska kyllästyn, en jaksaisi syödä samaa ruokaa monta päivää yms tyhmää :D

10. Musta on tullu siisti ihminen, kerrankin jee!! :) Oon ollu aina vähän sinnepäin, siivoo sä vaan. Eli aivan k a m a l a "vaimoke" :D Ensimmäistä kertaa elämässäni mä tykkään siivoomisesta!! (hormoonit?:D) Imuroin pari kertaa viikkoon, pyyhin pölyjä jokapäivä kun häiritsee!! Toivotaan, että tämä hurahdus kestää pidempääkin ;)

11. Tykkään ihan hirveesti elokuvista, mutta oon ihan kamalan huono niitä katsomaan.. En jaksa istua paikoillaan, keksin aina jonkun homman mikä on tehtävä just, höpötän.. Pitää alkaa treenaamaan tota kärsivällisyyttä! :D

Haastajan 11 kysymystä minulle:
1.Lempivaatteesi?
-En tiedä lempi, mutta mun ehdoton luottovaate joka on toiminut aina on mustat pillifarkut ja joku ihanaihana neule <3 Rakastan neuleita!

2.Koira vai kissa?
-Mä oon ollu aina koira ihminen, sitten me otettiinkin kissa ja musta tuli kissa ihminen :D mä tykkään ihan hurjasti molemmisa ja haluisinkin molemmat!

3.Oletko onnellinen elämässäsi juuri nyt? Jos et, mitä muuttaisit?
-Olen mä onnellinen! Mulla on ihana perhe ja ihanat ystävät <3 Mä ootan mailman suloisinta pikkuista ihanan mieheni kanssa. Ainut mitä mä muuttaisin elämässäni, ottaisin rahahuolet meiltä pois ja haluaisin omistaa ihanan pienen omakotitalon jota saataisiin laitella kuntoon.

4.Mikä on suurin haaveesi?
-Tää on niin kamalan vaikea kysymys, ollut aina. Mä haaveilen hyvästä ja ihan tavallisest elämästä, lapsista, omasta talosta, pihasta, että oltais onnellisia. Ja etenkin että kaikki läheiset sais elää terveen ja hyvän elämän. Se on mun haave :)

5.Milloin itkit viimeksi?
-Toissapäivänä! Oon kamalan herkkä :D itken ihan mistä sattuu..

6.Kuinka monta lasta halut?
-Kliseisesti kaksi kappaletta.

7.Kuka on tärkein läheisesi?
-Tää on kamala kysymys! :D tulevaisuudessa varmasti pikku möykky! Tällä hetkellä rakas mieheni ja kyllä mulle älyttömän tärkeitä on myös mun omat vanhemmat!

8.Lempi tv-ohjelma?
-Näitä on tuhat ja kaikki on hömppää(lähes :D) ja nyt syksyllä alkaa vielä niin paljosti uusia hyviä! Salatut elämät, greyn anatomia, erilaiset äidit, house, big brother, vain elämää, kaksi julkkista ja yhdet häät(tätä mä ootan, en tiiä onko hyvä!!) Siinä nyt ainanki joitakin.

9.Kappale mikää sopii tähän päivään?
-Apua, en oo kun siivonnu ja nukkunu :D en osaa ees nimetä varma yhtää biisii, o ou xD

10.Mitä huomenna tapahtuu?
-Huomenn nään rakasta serkkutyttöä ja käydään moikkaa ihanaa mummia :)!

11.Kerro viisi tärkeää asiaa elämässäsi?
-Pieni tuleva rakas
-Toinen puoliskoni, en pärjäisi ilman häntä <3
-Äiti ja iskä !! :D mulle molemmat vanhemmt on erityisen tärkeitä.
-ihanat rakkaat ystävät
-Koti ja ihan yleisesti meidän arki

11 KYSYMYSTÄ HAASTETUILLE?
1.Kuinka päädyit kirjoittamaan blogia?
2.Mitä pelkäät?
3.Mitä ilman et voisi kuvitella eläväsi?
4.Mikä on ollut elämäsi onnellisin/hienoin hetki?
5.Minkalaisesta musiikista pidät?
6.Mikä on sinulle tärkeää elämässä?
7.Lempiruokasi/herkkusi?
8.Jos et asuisi Suomessa, missä päin maailmaa kuvittelisit asuvasi nyt?
9.Lempikauppasi, mistä löytää ne parhaimmat vaatteet?
10.Haluaisitko muuttaa elämässäsi jotakin? Mitä?
11.Oletko onnellinen?
Eikun tekemään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)