Sivut

31. elokuuta 2013

Heippa korot

Meillä oli tässä kotona vähän siivous operaatiota. Laiteltiin kaappeja sun muita romuja järjestykseen.
Mies katteli hetken aikaa mun tursuilevaa kenkä paljoutta(ja lähinnä korkokenkä paljoutta) ja tokas, että nyt on sellainen homma, että tämä mamma ei saa jalkaan enää korkokenkiä laittaa, tekee kipeää ja voi sitten sattua vahinkoja :D! Ihanan huolehtivainen <3 Onhan se ihan totta, jalat kipeytyvät ja selkä! Välillä sattuu jo matalillakin kengillä..
Alettiin sitten käymään läpi mun kenkä paljoutta ja päätin kuvata teillekkin mun parit lemppari korot, jotka pakkasin varastoon odottamaan taas sopivaa hetkeä ottaa käyttöön :)! Osa lähtee kyllä jo suoraan myyntiin sillä korkoja oli melkein 30 paria ja tulevaisuudessa tuskin käyttöä tulee olemaan enää yhtä usein kun ennen on ollut.
Esittelen teillekkin mun muutamat lempparit, joita ikävä tulee suuri nyyyh :D
Nyt jännittelemään illan big brotheria, ketkä on ne kuumat uudet julkkikset jotka astuu 6 viikoks taloon iik jee 
Terkuin nanna no life hahaha

4 kommenttia:

  1. aa ihania kenkiä!<3 oon kans ihan korkokenkä friikki ja melkeen itkuu oon vääntäny kun ei oo tänä kesänä voinu käyttää ollenkaan :( :D mies tykkää kun raahaan kirppiksiltä ja alennuksista aina kenkiä kotiin... :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) ja oi ihanaa löyty kohtalon toveri mulle <3! Mäkin oon vielä sillon tällön talsinu korkkareilla mutta jo nyt alkaa huomaamaan, että jalkoihin käy :( täälä sama, aina jostain tarttuu kengät mukaan xD

    VastaaPoista
  3. Ihana miten huolehtivainen mies sulla on! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)