Sivut

12. elokuuta 2013

Märkää

Sanoisinko että tänään on tullut ihan kiitettävä määrä vettä! Mulla tuli vielä aiivan järkyttävän suuri ja ihan ylitsepääsemätön jäätelön himo ja mun oli aivan PAKKO lähtee juoksee ton kesken kaatosateen kauppaan ostamaan jäätelöä, ihana kamala raskaus ;D ei haittaa vaikka valuin ja tipuin vettä ja kengät litis ja lotis mut mä sain kupillisen ihanaa trio jäätelöä, ah!
Nyt on ollut muuten joku ylitsepääsemätön väsymys ja huono-olo kausi, eilinen meni nukkuessa, nousin mä vähän syömään aamulla, vähän päivällä ja illalla.. tänäänkin kun pääsin kotiin olen nukkunut koko päivän, kai se tästä ajallaan helpottaa, toivotaan..
Ainiin tänään oli kotimatkan varrella satanu nurmikolle ihan hurjasti vettä, ja pikku lokit oli ihan innoissaan, ne oli saanu oman uima-altaan :D!
Nyt mä painun taas viltin alle ja otan toisen kupin trio jätskii <3
Öitä pus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)