Sivut

14. elokuuta 2013

Uudet hiukset

Mä aattelin vähän kertoa mun hiuksista teille, en siis kertoa mitään elämäntarinaa mun hiuksista :D vaan hieman valoittaa mun uusien hiuksien kohtalosta.
Mullahan on päässä ollu varmaan joka värin hiuksia.. blondia, ruskeeta, mustaa, pinkkiä, punasta, violettia, sinistä.. kaikkee on kokeiltu, aika kauan mä kuitenkin kestin siinä turvallisessa ruskeessa/mustassa, viime keväänä mulle tuli taas hinku et hei haluan vähän tätä mustaa lettiä vaalemmaks! Ehkä vaaleenruskeaks? Onneks mä opiskelen kyseistä alaa niin helppo oli alkaa tähän operaatioon, vähän vaalennuspesua, kuumavärinpoistoa, huppuraitaa, folioraitaa ja lopulta koko pään vaalennusta x10000 ja sinne jäi vaaleanruskeakin, halusin nimittäin aivan vitivalkosen tukan. 
Mutta nyt hiukset on aika sen näköiset :( ne pysy yllättävän hyvässä kunnossa kunnes kesä ajalla keksin kokeilla jotain "uutta mega hyvää" värinpoistoo, joo olihan se, poisti hyvin vissii 5cm mun hiuksista, ja lisää vain katkeili kun harjasi hiuksia, sinne meni se monen vuoden kasvatus..
En aatellu asiaa yhtään tilasin vaan pidennystä 45 ja 55cm ja iskin päähän, tadaa hiukset tallella! Nyt taas kouluun mennessä aloin ajattelemaan mun hiusten kohtaloa, ei ne ainankaa lisää kasva ja sellaset rotan hännät vaan.. uskaltauduin itse istumaan asiakkaan tuoliin ja sanoin, että kunnollaa pois!
Mä oon tyytyväinen mun uusiin hiuksiin, vaatii totuttelua mut näyttää hirveen hyvältä kyllä :) ja ennenkaikkea mä oon tyytyväinen itteeni kun uskaltauduin vihdoin luopumaan mun huonokuntosista hiuksista, nyt on niin hyvän ja vahvan tuntunen tukka ;>

Ja sitten vielä asiasta kukkaruukkuun, mun uusina vaivoina paksuus ajalla mulle on tullu jokapäiväinen päänsärky ja aivan järkyttävät maha kivut, välillä vihloo niin uskomattoman paljon ala vatsaa, kipu on lyhyitä pistoja joita tulee muutamia putkeen, liekö jotain kasvukipuja? Onneksi ylihuomenna on neuvola aika ja voin kysäistä tästäkin asiasta :)
Terkuin Nanna ja 15+4 viikkoinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)