Sivut

18. elokuuta 2013

Neuvola kuulumiset

Eilen täytettiin tasan 16vk! Eli jo 4kk! Huhhui aika menee nopiaan. Kohta ollaan jo puolivälissä ennenkuin ehtii edes huomaamaan. Mä oon edelleen jotenkin vältellyt sitä ostamista. Aluks pelkäsin, että jotain sattuu ja en ehkä "tajunnut" että kyllä meille ihan oikeasti nyt tulee pikkuihme! En oo uskaltanut ostaa kuin pari vaatetta. Tässä aamulla just mietiskelin, että kohtahan sitä jo oikeasti tulee kiire!! Nyt mä sit alan shoppailemaan :)
Meillä oli perjantaina neuvola käynti, meille oli tullut uusi neukkutäti kun edellinen jäi vuorotteluvapaalle, ihan mukavanoloinen oli tämä uusikin ja eiköhän me tulla vielä toimeen keskenään :)

Kaikki oli ok!
RR: 108/73
B-hb: 123
Syke: 150 +
Ja paino nousuun päin, käyrien mukaan.

Sitten saatiin myös perjantaina postista mukava yllätys, vau kerhon paketti! :)
Tämän kuun paketin teemana oli uni, uni i.fo kirja, unikirja vauvalle, unirätti, uni cd, ja yksi muu kirja :)

2 kommenttia:

  1. Mä hillitsin ostohimoni silloin rakenneultraan, mut sen jälkeen ei oo loppua tullutkaan:D sit kun sen alottaa niin Se on mahdoton lopettaa:D kaikki on niin söpöä ja pientä ja pakko saada!

    VastaaPoista
  2. Voi apua :D tuota mä pelkään omalla kohdallanikin, sitten kun alottaa ei loppua näy hihhii :D nojoo, kaikki on kyllä niiiin suloista ;) ehkä sitä itse osittain haluaa oottaa jos sais tietää kumpi tulokas on, niin saa sit ostaa joko prinsessa juttuja tai vähän rokkipoju kuteita :>

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)