Sivut

21. elokuuta 2013

Massukuulumiset

Iii, mulle tuli kamala himo tehä mustikkamuffineja!!
Oon kyl ihan tärähtäny ku haluun vaa leipoo jokapäivä jotain! :D Kohta oon pulassa, että mihin kummaan mä alan laittaa kaikki mun leipomus tekeleet ;D no eivoi minkään, höpsökun on.. Kattelin tässä just millä ohjeella ne tekisin, ehkä muokkaan noista parista ohjeesta mulle sopivan? Harvemmin mittailen mitään mittoja tarkasti, tykkään kokata aina mielenmukaan ja heittää mukaan vähän sitä ja tätä :) Siksi ehkä joskus, useammin kun joskus mun tekeleet epäonnistuu :D yritys on tärkein...
Alunperinhän mä tulin kertoilemaan massukuulumisia!
Pömppis kasvaa ja kasvaa, nytten kun se alkoi kasvamaan, tuntuu että rytinällä kasvaakin ;) Odotellen vain sitä milloin ihmiset tulevat kysymään olenko raskaana vai mikä turvottaa xD Mitenhän iso maha mulle kasvaa loppujenlopuksi, olisi jo hauska tietää.
Ainiin vielä sain mahtumaan farkut jalkaan kun älysin ratkoa kavennukset pois lantion ja pyllyn kohdalta, veikkaan että ei kuitenkaan mahdu pitkään!
Mutta nytnlähden taas keittiön puolelle kokeilemaan kokkitaitojani näitten muffinien suhteen, peukut pystyyn! :))
Loppuun pari massukuvaa. Heippa :)
Lisää kuvateksti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)