Sivut

17. lokakuuta 2013

Master chef me!

Oon ollu tänää huippukokki!!! Ei vaan xD oon tehny ihan perus kotiruokaa ja perus mummo jälkkäriä vain! :) Mutta kerrankin mun tekemä ruoka oli hyväää, yleensä meillä tosiaan mies tekee ruoat ja huolehtii ruokapuolesta.Tänään mä päästin luovuuteni kuitenkin valloilleen ja päätin vähän kokkailla :)! Tein korvapuusteja kolme pellillistä (elämäni ensimmäisen kerran!!) Ja ne oli toosi hyviä :) Ruoaks mä sitten väänsin kanawokkia :) kanan ja riisin lisäks kuullotin pannulla sipulia, kesäkurpitsaa, oranssia ja keltasta paprikaa, ananasta, hernemaissipaprikaa ja hmm chili öljyä ja ananasmehua wokkiin kostukkeeksi, voin kertoa että oli oikeesti aiivan törkeen hyvää! Kannattaa kokeilla, mutta nyt esittelen kuvien muodossa teille mun päivän kokkailut, ja hei anteeksi että keittiö on kuin pommin jäljiltä xD en oo kovin siisti kokkaaja hahhhaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)