Sivut

5. marraskuuta 2013

Haasteita part 2

Sain haasteen my first baby blogin Eveliinalta Kiitos siitä! :)

Tän haasteen olenkin.jo tehnyt, hmm no jokin aika sitten jo.

1 Kerro 11 faktaa itsestäsi
2 Vastaa haastajan 11 kysymykseen
3 Keksi uudet 11 kysymystä
4 Haasta 11 bloggaajaa tekemään sama
5 Älä haasta omaa haastajaasi

FAKTAT
1 Mulla on nykyisin aiivan järkyttävän huono muisti ja unohdan jo ihan pikku jutut! Tää on myös rasittavaaa!
2 Oon nykyisin vähän tärähtäny kotimamma joka leipoilee täällä vähintään kerran viikossa.
3 Raskauden aikana mun mielipiteet(tai siis varsinkin mielenkiinnon kohteet) on muuttunut ihan erilaisiksi kuin ennen raskautta.
4 Pelkään synnytystä ihan jumalattomasti!!
5 Haluisin joka päivä sisustaa meidän kodin eritavalla! Tää on ihan kamalaa kun siihen ei yksinkertasesti ole minkäänlaista mahdollisuutta! Heh
6 Ootan jo talvea ja lunta (ja tammikuussa haluan kesän...)
7 Mä en tiedä vieläkään mitä haluaisin tehdä isona työkseni.
8 Mun kävi tekee just NYT mieli joulutorttuja IIK! Huomenna on mentävä ostamaan ne tarvikkeet.
9 Mun tekee mieli välillä katsoa yksin ja salaa nyyhkyleffoja, ja syödä mun mahdottoman suureen empatia suruun (nii mikä tärähtäny minä..)
10 Raskausaika on hienoa ja kaikki tämä on sen arvoista, mutta mulla on ihan kamalan kamala ikävä mun "omia" vaatteita mitkä ei mahdu nyt päälle, nyyh.
11 Haluaisin oman talon! Nyt. Heti.

VASTAUKSET EVELIINAN KYSYMYKSIIN
1 Mitä sarjoja seuraat?
- Salatut elämät, erilaiset äidit, suomen kaunein koti, vain elämää, greyn anatomia, sinkkuelämää uusinnat x1000 hmm.. ja mun mielestä en kato paljon telkkaria, ehh..

2 Odotatko jo joulua?
- Oi kylläkylläkyllä <3!!!

3 Pidätkö kynttilöistä?
- Rakastan niitä! Kynttilänvalo pimeinä iltoina, voi ah!

4 Mitä olet tänään tehnyt?
- Menin aamulla pikkuisen tulevan tädin luokse, katsottiin heidän lapsen vanhoja tavaroita meidän nuppuselle(niistä ehkä postausta?) Ja tulin vasta illalla kotiin.

5 Mitä ajattelet juuri nyt?
- Että kohta pääsee nukkumaan. Väsyttää niiin paljon. ZzzZzZzZ

6 Onko sinulla toiveita/tavotteita blogisi suhteen?
- En osaa sanoa. Aloin kirjottamaan tätä itselleni, seuratakseni muita mammoja ja jakavan tietoa ja kysymyksiä. Lukijoita on tullut jo ihan hyvin ja olette ihania!! Tervetuloa vaan kaikille mukaan! Haluaisin parantaa tämän tasoa ja toivon että viihdytte mukana, hih!

7 Tärkein asia elämässä tällä hetkellä?
- Perus tylsät perhe, rakkaat ystävät että säilyisitte välimatkasta huolimatta ja kodin laitto kuntoon nuppua varten.

8 Mikä tekee sinut onnelliseksi?
- Jos näen että toinen on onnellinen, siisti ihana pullalta tuoksuva kynttilän valossa kylpevä oma koti, se että tuntee itsensä rakastetuksi ja se kun joku kysyy aidosti kiinnostuneena kuinka täällä jakselaan. Ihan pienet asiat myös, kuten pala suklaata pahaan mieleen, onnistunut ruoka, jonkun ilahduttaminen.

9 Läheisin ihminen?
- Saanhan vastata nuppu!? <3

10 Mitä sana rakkaus tuo mieleesi?
- Hyvä olla, haluttu olo, fiilis josta ei halua luopua, kynttilät, halit, koti, pusut, läheisyys ja lämpö, ihana tunne, ei paras tunne! Muistakaa rakastaa!

11 Mitä ajattelit tehdä seuraavaksi?
- Yö unet! Puhtaissa lakanoissa. Ihanaa!!

Oon tylsä, en haasta ketään.

Ps. Muutama kuva menneiltä marraskuun alku päiviltä.
Miten olet ikuistanut elämääsi kameroitse?

1 Eh mun supermega terveellinen aamupala. Omppu piirakkaa joka ui vanilja kastikkeesaa namnam.
2 Mun ihan itse neuloma panta lenkille!
3 Tein uudet kynnet jotka on LYHYET! En osaa tehhä näillä mitään.
Hyvää yötä mussut <3

4 kommenttia:

  1. No sähän vastasit nopee haasteeseen ;) ihana tuo panta sitä tulin sanomaaan :) voi ku osais itekki. Huoh :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo just unenpöpperöisenä selailin blogia ja aattelin et hei teen tän haasteen nyt heti kun on muutenkin ollu muutama päivä vähän hiljasta täällä blogin puolella :D kiitos vain! :) mä en oo ikinä osannu neuloo mitään ja mun hermot ei oo kestäny neuloo xD no nyt sain väkerrettyä tollasen hiihiih. Mut toi on aika helppo, neuloin vaa pötkön ja ompelin yhteen :D

      Poista
    2. No ei näytä helpolle :D Virkkasit sä sitten ton kukan tohon, vai miten? :)

      Poista
    3. hahha, mäkin yllätyin että sain ton kasaan :D joo virkkasin ja sit ompelin vaa kinni!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)