Sivut

2. marraskuuta 2013

27+0!

Poks poks poksutellaan pyöreitä 27+0! Eli tasan kolme kuukautta laskettuun aikaan ja niin viimeinen raskauskolmannes alkaa!! Iiik!!
Positiivistä tässä on se, että älytön väsymys josta kärsin alkuaikana on hävinnyt ja suurimmat hormooni mielialan vaihtelut on tasoittuneet. Tai siis.. Sanotaanko, että ei enää niin stressaa ja varsinkaan kiukkua ja räjähtele niin helpolla! Mutta edelleen surustun tai liikutun niin pienistä, sniif.
Mä niin malttamattomana haluisin, että aika menis siivillä ja saisin nähdä nuppusen! Toisaalta mä toivon ettei, mua pelottaa.. mua pelottaa varsinkin synnytys, mulla on sairaalakammo, verikammo, mailman alhaisin kipu kynnys, valitan helposti (heh heh...) oon oikee MAMIS!! Ehkä parempi etten ajattele sitä vielä, ikinä....
Monihan sanoo, että raskauden aikana nainen tuntee itsensä kauniiksi ja halutuksi ja uuh nii seksikkääksi! JEP JEP! Mä en nyt ihan allekirjota tätä lausetta!
Kuvitelkaa sellainen tuhatkiloinen valas makoilemassa rannalla, ihanat pitsiset alusvaatteet(jotka mahtuu päälle vain puoliksi..) yllänsä.. Noniin eiköhän se seksikkyys mennyt jo siinä. Hah.
Tässä kuitenkin teille muutama kuva kasvavasta mahasta ja köhh mun muodottomaksi menneestä(taisiis!! Täähän on hirmu muodokas, mm. Muhkurainen) kropasta.

8 kommenttia:

  1. Mä en kans ymmärrä et kuka on joskus keksinyt ton "nainen tuntee olonsa seksikkääksi kun on raskaana" lauseen...:D ei pitänyt kyllä mulla yhtään paikkaansa, toi valas kuvaus enemmänkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään xD! Naureskelin sille lauseelle kun kuvattiin näitä.

      Poista
  2. Täällä täytty 12 viikkoo! :) Tiistaina ultra. Esikoisen kanssa, ei kyl tuntunu yhtää seksikkäältä eikä nytkää. Tuntuu että oon oksenteleva sohva tyyny. Makaan koko ajan sohvalla, ruoka ei mee alas, mutta samalla on mahassa kauheen turvonnu olo ja lasken koko ajan kuinka monta kertaa kääyn päivässä oksentamassa. Esikoisen kohdalla pahoinvointia oli viikolle 17 asti ja sit alko kamalat selkä kivut. nyt edellee pahoin vointi jatkuu, mutta ei tällä kertaa oo vielä tarvinnu mennä tiputukseen oksentelun takia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa! Onnea sinne odotukseen ja ihanaa ultraan kanssa :) niin, mun mielestä toi on tosi koominen sanonta... voi kamala :/ sulla ei sitten ainankaan oo kovin helppoa ollut. Hui että, ihan tiputu9kseen asti, tosi ikävää tuollainen :( Toivotaan, että olo alkais siellä vähän tasottua! Paljon voimia sinne, pien peukkuja että alkais vähän helpottaa!

      Poista
  3. ihana ihana maha, ihana ihana tuleva äiti<3

    ps. Blogissani sulle haaste ;) http://myyfirstbaby.blogspot.fi/2013/11/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia yksi ihana lisää <3!
      Oooh, täytyy käydä kurkkaamassa :))

      Poista
  4. Oih :) mitenköhä paljon sun massu kasvaa tuosta vielä... onko sulla ollu mtn kipuja esim. Selässä ko masu on alkanu kasvaa? :) jos saa tehdä postaustoiveen niin KERRO SUSTA ITSESTÄSI! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan ihan liikaa ja keikkaan nenälleni ;D ei vaan, saa nähdä millainen pallo tulee :)!
      Joo, mulla on jo valmiiksi notkoselkä ja nytten kun on alkanut massu painaa niin auts :/ ei vielä mitään kamalan pahoja kipuja ja kivut tulevat yleensä jos päivällä paljon seisoo tai kävelee. Mutta hyvin pärjätään :)
      Ooo, pistänkin korvan taakse tän toiveen. Voisin toteuttaa tässä lähipäivinä :) kiitos ideasta, otan kyllä postaustoiveita mielelläni vastaan.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)