Sivut

4. joulukuuta 2013

Kun uni ei tuu

"Mami päätti herättää mut keskellä yötä vessareissulla ja vielä popsimalla ruokaa naamaan nii mä päätin herättää mamin kun se nukahti uudestaan, esittelemällä sille kaikki mun osaamat jumppa liikkeet ja miten hienosti osaan työntää vuorotellen jalkaa, peppua ja päätä sen kyljistä ulos, heh hehee" 
Joo! Tosiaan heräilin joskus yhden aikaan yöllä käymään vessaas ja syömään tapani mukaan jotain yöpalaa(heh..) ja voi tsiisus sitä alkanutta sirkusta. Jonnekkin kahteen asti mä kattelin sitä jumppausta, eikä ollu mitään pieniä ja sieviä potkuja vaan sellasia että sai ihan älähdellä kun sattui.
Pikkuhiljaa tuo nuppunenkin siitä rauhottui ja mua alko taas nukuttaa kun tajusin että ei hitto, on TAAS vessahätä ja eikun uudestaan ylös sängystä, siinä sitten taas karis mun sekä pikkusen unet ja jumppa prosessi aloitettiin alusta..

Onneks se ei tällä kertaa ollut iihan yhtä pitkä ja kivulias. Kello oli kuitenkin varmaan kolme ellei enemmänkin ennenkuin sain taas uudelleen unen päästä kiinni.
Loppuyön nukuinkin ihan törkeen huonosti, oli koko ajan huono asento kun tuntui että mahaan ja selkään kolottaa tai käsi oli puutunut tai oli vessahätä.. heräilin n. Tunnin välein ja pyörin ilman peittoa oli kylmä ja peiton kaa tuli tuska hiki, kurkkuun sattu ja nenäkin tukossa.
Kaikki oli ihan huonosti ja yö tosi levoton ja huonosti nukuttu.. nyt väsyttää ja sattuu päähän ja on muutenkin inhottava utopinen olo..
Voi kunpa ensi yönä nukuttaisi vähän paremmin!

4 kommenttia:

  1. toi on aikas ikävää, mulla kesti tollasta valvoskelua jonku kuukauden verran mut nyt se on helpottanu. vessassa piti ravailla iha vähä välii ja illalla ei vaan jostain syystä tullu uni. mikään asento ei ollu hyvä ja vauveli potki ja mätki koko ajan! ja sit oli nälkä ja kaikenlaista :D nyt saan ihan suht hyvin onneks nukuttuu ja toivottavasti toi oli sulla vaan tommone yks yö eikä tuu jatkuvaks unettomuudeks niinku mulla - se alko oleen aika ahistavaa jo pidemmän päälle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tosi ikävää..:/ inhottaa kun päivisin on ihan tööt. Toivotaan ettei jatku kauan. Mulla on vaihdellu koko ajan millon ei nukuta ja millon nukutaan :D onneks oot saanu sielä suunnilla nukuttua nykyisin :)

      Poista
  2. kuulostaa niiiin tutulta:D sama sirkus joka yö.. mut hyvää valmennusta tulevaan;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo :D! Eiks vois valmentua nukkumalla kaikki varastot täytee? ;D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)