Sivut

22. tammikuuta 2014

Masukipsi operaatio part.2!!

Saaatin kipsimaha vihdoin koristeltua! hyvä me! :)
Pakko oli näin viime tingassa sitä vähän koristella, ettei jää vain lojumaan tonne lattialle..
Koristelusta haluttiin aika yksinkertainen ja simppeli, mun mielestä siitä tuli ihan hauska.
Laitettiin siihen vielä vaaleanpunainen nauha massunpäälle !

Missä te mammatoverit ootte säilyttäny nuita mahojanne?
Vai ootteko vain heittäny pois?

Meillä se nyt hetkeksi tuohon lipaston päälle laitettiin, mutta en tiedä yhtään missä sitä tullaan säilyttämään..

12 kommenttia:

  1. Oon joillain nähnyt, että ovat laittaneet narulla seinälle roikkumaan. Näin se ei veisi myöskään ylimääräistä pöytätilaa :) Onko tuossa muuten joitain tiettyjä tekstinpätkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans nähny!! Tuo ei varmaan kestäis kasassa, pitäis kokeilla x)

      Ei oikeastaan..:o aluksi oli tarkotus kerätä kivoja runoja tms. mutta meillä ei ole tulostinta ja lehdistä keräily olisi vienyt ikuisuuden..:/

      Poista
  2. Oon alusta asti seuraillu sun blogia, on aaaaivan ihana! :)
    Toivon pelkkää hyvää teille ja tulevalle pikkuselle <3

    T. 20.v & vauvakuumeinen

    VastaaPoista
  3. Hieno! :) toi sopii kyl hyvin tohon lipaston päälle myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No se voi nyt ainanki aluks olla sit siinä :)

      Poista
  4. Masukipsistä tuli oikein nätti! Tsemppiä loppurutistukseen! :)

    VastaaPoista
  5. Voi että, tosi ihanan näköinen! Älä ihmeessä ainakaan pois heitä, ihana muisto!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)