Sivut

13. maaliskuuta 2014

Pikkuisi pikkuäiti

Eräästä lukijan(tai satunnaisen lukijan) kommentista sain kivan postaus idean :)
Kummalta neiti näyttää?

Kommentissa sanottiin, ettei typystä löydy paljoa mun näkyä. Olen kuullut tämän kommentin aikaisemminkin. Olen myös kuullut, että neiti on aivantäysin mun näköinen. On hassua miten eri ihmiset näkee niin eritavalla ja kiinnittää huomiota ihan erilaisiin piirteisiin :D! 

Mummin mielestä vauva näyttää ihan isältään, papan mielestä vauvassa on enemmän mun näköä, kummitädin mielestä vauva näyttää ihan multa, toisen mummin mielestä vauva näyttää molemmilta, täti sanoo molempia, tätin mies sanoo että ihan on mun näköä ja toinen täti sanoo että isänsä tyttö..

Nyt kokoan teille meidän lapsuus kuvia ja yleisimpiä kommentteja "keneltä neiti näyttää" pohdinnassa ja meidän omat mielipiteet asiasta mitä mieltä me ollaan.



















No kertokaahan te nyt mielipiteenne keneltä se tyttö näyttää? ;)

Me ollaan ite mietitty, että tyttö on perinyt äitinsä nenän ja isot posket. Isältään tulee pyöreä muoto leukaan ja otsan kapea ja pitkä muoto. Silmät on molemmilla olleet aika isot ja siniset, mutta silmien muoto(kiinni ollesaan) taitaa olla isin puolelta...
Mutta nuo pirteethän muuttuu ihan kokoajan ja joka kuvakulmasta tyttö näyttää vähän erilaiselta.
Molempien näköä siinä kyllä löytyy katsojasta vain kiinni kunpaa enemmän ;)
Kertokaahan te nyt rakkaat lukijat oma mielipiteenne asiaan!

Me lähetään nyt testaamaan tollasta koliikki keinua mikä saatiin isin serkulta lainaan! Toivotaan että neiti tykkää! Heido!

8 kommenttia:

  1. Heips! Postaus ehdotus!
    Olisi kiva tietää mitä esim. pulloja ja tutteja teillä on käytössä, sekä kuinka usein niitä keitätte/steriloitte. Sekä kaikki muut vauvan "ihonhoito"tuotteet (kylpyöljyt,saippuat yms.)

    Monia äitejä varmasti kiinnostaa mitkä teidän perhe on kokenut parhaimmiksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta!
      Voin koittaa jotain kirjottaa :) meillä ei kyllä mitään kovin erikoista ole, mutta voisin vähän ehkä laajentaa skaalaa ;)

      Poista
  2. Minun mielestä (kuten itse jo kuvailit tekstin loppupuolella) tytöllänne on sinun nenäsi ja minun mielestä myös silmäsi! Ihan samanlaiset simmut :)) Isänsä suu, tuommoinen suurempi ja mutrumpi :3 Selvästi teidän tytynne;)

    VastaaPoista
  3. hahaa, olin kyllä vahvasti aikaisemmin sitä mieltä että näyttää kaikinpuolin ihan siulta pienenä, mutta nyt kun näki kuvat myös isästä pikkuisena niin on siinä kyllä samoja piirteitä! T:kin täällä äimisteli että eihän noista vois mitenkään erottaa kuka on yhteinen prinsessa ja kuka äiti tai isä, jos ei teksteissä olisi lukenut.. :D mutta kyllä yhdessä tultiin lopulta siihen päätökseen että ehkä kuitenkin on enemmän sinun piirteitä, tai ne tulevat voimakkaammin esille ja ovat ns. "suurempia osia" kasvoissa, jotka on sinulta perinyt :)

    joka tapauksessa ihana pikkuinen teillä :) http://hyvanmielanajatuksia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi! Kovin moni sanoo että ihan mun näköinen ja sitten kun katsellaan kuvia isimiehestä niin heti löytyy samoja juttuja sieltäkin :D ollaan kaikki kolme samanlaisia isopäitä ja silmiä ;)

      hihii, äitin tyttö ♥ ja kiitos!!♥

      Poista
  4. Mun mielestä tyttö on aika paljon taas isänsä näköinen.
    Sulta on kyllä perinyt kasvojen muodon, mutta kun tarkkaan katsoo niin isältään on mun silmään paljon piirteitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pullaposket on tullu multa! :D

      Onhan siinä isinkin näköä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)