Sivut

22. kesäkuuta 2015

Uutta ilmettä osa.1

Mun mieleni haluaa nyt jotakin uutta meille kotiin.
jotain VÄRIKÄSTÄ ja GRAAFFISTA !
 
Olen tässä tuskaillut, että haluasinko väreiksi harmaata, valkoista ja mintunvihreää vai valkoista, vanhaa puuta ja vaaleanpunaista vai jotain tosi linjakasta ja jopa graaffista mustavalkoista kera auringonkeltaisen. 
Myönnettäköön, että tuo ikilemppari vaaleanpunainen kutkuttelee mun mielenpäällä sen suloisuudellaan, ja rakastan sitä paitsi vanhaa harmaata puuta.
Myös uusi raikas minttu kiehtoo kovasti, mutta sen löydettävyys kaupoista sekä sävyn sairaalamaisuus on saanut epäilemään.
Keltainen, niinkuin pienenä olin kovaan ääneen kertonut "se pissinkeltainen on mun lempiväli" ei kyllä ollut ekana mielessä, mutta kauppoja kierellessä saatoin vähän hullaantua siihen ja nyt olen lähes varma että meille tulis mustavalkokeltaista.
 
Oikeesti, kattokaa näitä!
 
Kuva on siis TÄÄLTÄ !
Ikean lappljung matto on vaan niin rakkaus matto löytyy täältä
Tämäkin ihanan kuva napattu toisesya blogista, kuvan alkuperä on imageblackwhite blogi
kuva täältä
kuva täältä
kuva täältä
Suomalaisessa sisustuksessa keltainen on ehkä vähän vieroksuttu väri. Onko se teille ehdoton kyllä vai ei? 
Kertokaa mielipiteitä.

<3Hanna

3 kommenttia:

  1. Mä en yhtään tykkää tästä musta-valko-harmaa-keltainen yhdistelmästä, kun tätä tulee nykyään joka tuutista :D Tuo vanha puu + vaaleanpunainen kuulostaa mun korvaan paremmalta, mutta näähän on makuasioita. Oon myös tykästynyt kovasti semmoseen tummaan, vanhan hirren väriseen puuhun. Siihen sitten valkoista ja milloin mitäkin lisäväriä... nyt iskis oranssi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh mä etin kaikki kaupat läpi keltaisia juttuja ja en sit mitään löytänyt :(!! Vaaleanpunainen on salaa munkin lemppari ;) ja se vanha puu! Rakastan sitä! Just siis sellanen harmaantunut.. Oijoi!

      Poista
    2. Ja se oranssi! Huh! Eikun sisustamaan :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)