Sivut

29. tammikuuta 2016

Mami haaveilee

Täällä taas.

En osaa pysyä poissa, mutta tuntuu että en osaa kirjoittaakkaan enää. Täällä mä kuitenkin taas olen, kirjoittamassa..
Blogi on ollut suljettuna muutaman päivän. Muokkailin ulkoasua ja tein muita blogin "taustahommia", haaveilin, että josko minä taas kirjottaisin? Josko jättäisinkin blogin suljetuksi ja arkistoisin tekstit vain omaan muistiini.

En osaa päättä. En osaa luvata mitään mitä tälle blogille käy.
Kirjoitan ehkä omaa tahtia kun ideoita tulee mulle mieleen (okei niitä onkin mulla jo pari!)
Mitä jos mun kirjoitus into lopahtaa?
Onko parempi vaan haudata ne blogi unelmat kokonaan?
Mitä jos ihmiset ei enää kiinnostukkaan mun jutuista pitkien taukojen jälkeen?
Jos kirjoitan kuin tyhjille seinille innostus lopahtaa ainankin silloin nopeasti..

Ehkä me mennään päivä kerrallaan ja katsotaan voiko tästä vielä kuoriutua aktiivinen blogi niin kirjottajan kun lukijoidenkin puolelta !

Ei mulla muuta tällä erää :)

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille!

ps. poistin vahingossa kulmakarva postauksen o-ou

2 kommenttia:

  1. Jatka ihmeessä, mutta mitään ei pidä tehdä, jos ei tunnu hyvältä. Ja tiedän, että jos kirjoittelee ns. normi arkijutuista, niin helposti ehkä kyllästyttää itseäänkin, kun samoja juttuja voi "esitellä" muutenkin somessa, snapchatissa, facebookissa, instassa jne. Mutta täällä ainakin yks innokas lukija, jos intaudut kirjoittamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on :)ehkä kirjottelen ainankin silloin tällöin fiilis pohjalta!
      Se on totta, on niin helppo esittää joku asia tuolla somessa niin tuppaa melkein jäämän sitten niihin :/

      Mutta hyvä, ainankin mulla on yksi lukija <3;D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)