Sivut

31. lokakuuta 2013

Äitiyspakkaus + myssy

Jeee!! Mun ja nuppusen pakkaus saapui vihdoin tänään. Parempi myöhään kun ei milloinkaan! Tätä me oltiin odotettu, paketin olisin saanut jo melkein kuukausi sitten, mutta muuton takia mun neuvola käynti hyppäs aika paljon kauemmaksi ja sain siis todistuksen vasta silloin.
Suuri kiitos kuitenkin tän paketin toimituksen nopeudelle, mä sain maanantaina postissa lapun jossa kerrottiin, että äitiysavustus pakkauksena on myönnetty ja tänään, torstaina, se mun pakkaus jo tuli!! Jippiii!

En sen kummemmin taida alkaa hehkuttaa teille paketin sisältöä. Jokainen taitaa aika hyvin jo tietää mitä se pitääkään sisällään. Vai haluaako joku laajempaa postausta pakkauksen sisällöstä? Inhokeista? Suosikeista?

Jokatapauksessa meillä ollaan innoissaan! Paketissa oli selvät suosikit ja inhokit, mutta yleisesti pakkauksen vaatteet on tosi siistejä, kivoja ja ihan hyvännäköisiä. Lähes kaikki on tarpeen meille ja jee se pakkaus tuli tänään!! Enmä osaa kirjottaa nyt mitään fiksua, meen hypistelee näitä lisää, Heido.

Eikuainii, voisinkin mainita! Mä aloin tänään neul.. eiku virkkaamaan. Puikko kätee ja söpöä vaaleanpunasta lankaa, hmm.. mitä tekisinkään? Itselle hattu, eii ei vaaleanpunaista. Hei no mähän teen nuppuselle hienon kaupunkimyssyn! Jepjep, aina voi haaveilla. Mulla on näitte lanka asioiden kanssa kyllä peukku jalkapohjassa! Jotain mä tossa suhersin ja tuhersin, nyt on myssy! Joka näyttää ehkää noo, teepannun lämmittimeltä! Yeh hyvä minä! Ja muksulla on TOSI FIINI kaupunki myssy.

2 kommenttia:

  1. Inhokki ja suosikkipostaus jee! Mä itse oon huomannu ton siilipussin tosi käytännölliseks :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katotaan jos mä tässä lähiaikoina tekisin inhokit suosikit :-) jooo ja se on ihan söpökin!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)