Sivut

29. lokakuuta 2013

Joulukortteja

Mä sain tänään inspiraation! Tuli vaan sellanen fiilis, et ei hitto mä alan nyt vähän suunnittelee joulukortteja, kattoo mitä kaapista löytyy. Ja oho hups. Kolme tuntia mä väsäsin, kunnes heräsin kamalaan nälkään ja tajusin et katos vaan, teinkin sitten KAIKKI kortit VALMIIKSI.. enkä vain suunnitellut ja hahmotellut.

Mä tykkään ihan hirmusesti askarrella ja väkerrellä kaikkee. On kiva tehdä ominkäsin asioita. Mun mielestä esim. Itse tehdyissä joulukorteissa on sitä oikeeta tunnelmaa ja on kivempi saada ja etenkin lähettää itse tehtyjä kortteja. Enmä millään tavalla paheksu valmis korttejakaan, niitä on nykyisin myös tosi nättejä eikä niitä iänikuisia joulukuusi ja joulupukki lahjojen kanssa versioita. Mä ymmärrän ettei kaikki jaksa väkertää itse, ei kehtaa, ei ole aikaa. Ja olen siis tyytyväinen myös saamiini kaupan kortteihin :)!

Tänä vuonna meidän korteista tuli aika simppelit, punahopeiset tai turkoosihopeiset. Mulla on meneillään yksinkertainen on kaunista vaihe, ja jotenkin ihan rakastuin tuohon turkoosin ja hopean sävyyn. Eihän se varsinaisesti joo ole mikään joulunväri, mutta mun mielestä ihanan talvinen ja meidän oli aika nyt rikkoa vähän näitä joulun punavihree perinteitä. Toki mukana on punaistakin, tosin tummaa viininpunaista ja yksi violettikin kortti löytyy! Mä oon näihin ihan tyytyväinen, harmi vaan kun joulu ei ole vaaleanpunainen ;)


2 kommenttia:

  1. Hiiiirmu nättejä kortteja! Onnelliset ne läheiset, jotka vielä itsetehtyjä saavat.. Olen ajatellut itekin täksi jouluksi askarrella, äitiyslomalla on aikaa :)))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) se on totta, tänä päivänä harvoin ihmiset jaksaa tai oikeastaan kerkeää tehdä.. no sama täällä, on aikaa ainankin :D ja veikkaan, että mulla ainankin nää hormonit laittaa taiteilemaan kotiin sisustusjuttuja, joulukortteja yms xD

      Poista

Kiitos kommentistasi :)