Sivut

28. lokakuuta 2013

Neuvola lääkäri

Mulla oli tänään 26+2 neuvola lääkäri.
Olin ihan varma aamulla että ei hitsit nyt mä myöhästyn, jäin nimittäin selailemaan poppin sivuja aamulapala pöytään turhan pitkäksi aikaa. Siinähän sitä oiski ollu selittämistä, noku öö tota mä shoppailin ja en tajunnu kattoa kelloa.. heh heh..
No mut kerkesin sinne ajallaan!

Mulla oli aika 11.05, istuskelin lukemassa uusinta vauva lehteä siinä aulassa se on muuten hirmu hyvä lehti ja tälläinen ensikertalainen tumpelo saa hirmu paljon hyvää faktatietoa sieltä, suosittelen! Kun olis rahaa niin tilaisin!! (Ps. Jos siis joulupukki luet mun blogia, voisitko pistää korvan taakse, että ois tosi ihana saada vauvan tai kaksplussan kestotilaus kotiin kiitos!!)
Mutta takaisin asiaan, tajusin että luin koko lehden melkein kannesta kanteen ja mua ei vieläkään ollu kutsuttu sisälle, kellokin oli jo ties mitä.

Vihdoin mut pyydettiin klo12 sisään, hoitaja mittas painot, hempparit, paineet yms.
Ja mut lähetettiin takaisin odottelemaan lääkäriä.

Onneks ei mennyt enää kauan vaan pääsin sisään. Tehtiin tutkimukset, kuunneltiin sydänäänet ja juteltiin jonkinaikaa lääkäritätin kanssa.
Ajat oli vähän myöhässä mut jäi onneks ihan positiivinen mieli. Lääkäri oli älyttömän mukava rempseä nais henkilö, tultiin hyvin juttuun ja puheltiinkin niitä näitä. Hän naureskeli kovin mun murteelle, on kuulemma hassun kuuloinen. Sitten ihmeteltiin ja tutkailtiin mun mahaa. Lääkäri sanoi, että voisi vaikka 100% varmasti veikata, että tää on poikamaha, mutta eipäs ollutkaan! Siltä se kyllä edelleen näyttää monen muunkin mielestä. Sitten hän kertoi, että häntä oli loppuun asti onniteltu pojasta(mahan perusteella) mutta tyttö sieltäkin oli tulossa. Aina ei se mahan muotokaan siis kerro kaikkea.

Viikot: 26+2
Paino: se oli noussu kahdessa viikossa 1.6 kiloo iik!
Turvotus: +/- normaali
Verenpaine: 116/71
Hemppari: 116
Sf, kohdunpohjan kork.: 21 cm
Sydämmensyke: tasainen +155
Liikkeet: ++

Ps. Aloin tänään kokoamaan tulevan isimiehen yllätystä! Siitä myöhemmin lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)