Sivut

12. marraskuuta 2013

Home sweet home

Meitsi operoi!
Me saatiin siis aikoinaan ihan ilmatteeksi olohuoneen pöytä, edellinen koko lasinen vaan jotenki räjähti käsiin (Jyskin laatu kalusteet rocks!)
Se on sitten kulkenut mukana asunnosta toiseen, mutta ei oikein ikinä oo miellyttänyt mun silmää, eikä varsinkaan sopinut mihinkään sisustukseen.
Monta kertaa oon miettiny, että vielä mä ostan uuden! en vaan ikinä ole ostanut sitä uutta..
Aikani sitä tässä tympääntyneenä kattelin ja päätin et nyt heivaan sen rotiskon pois kyllä ihan oikeasti ja ostan uuden ihanan valkoisen olohuoneen pöydän!
Okei ongelma nro 1. mulla ei ollu rahaa ostaa uutta pöytää ongelma nro 2. mä en ees löytäny mitään uutta ihanaa pöytää. Voi räkä.
Mutta kun mä tahdoin tahdoiiin!!
En halunnut enää tuijotella tota puun väristä pöytää joka ei vaan käynyt tänne ei mitenkään päin, yhyy. Mulla sitten välähti, et hei! oiskohan tuo pöytä kiva jos sen vaikka maalaisi valkoiseksi!?!
Halvemmaksi tulisi ostaa yksi purkki valkoista spray maalia kun uus pöytä, hmm no kokeillaan nyt ainankin!
Sehän vois parhaillaan olla sellanen maalaisromanttinen lopputulos, ainankin ehkä..


Käytiin sitten maalia ostamassa ja eikun maalailemaan. Operaatio kesti viikon.
Maalattiin, kuivateltiin, maalattiin. Maali loppu. ostettiin lisää. maalattiin. kuivateltiin.
Ja eilen sain vihdoin "uuden" pöydän olohuoneeseen testaukseen, että no miltä se näyttää. Ja HEI sehän näyttää aika kivalta! Pöydän ilme muuttui vanhasta ja nuhjuisesta ihan uudeksi ja raikkaaksi, mä tykkään!
Tällä mennään nyt, katsotaan ostetaanko joskus uutta pöytää. Nyt tää on aika kiva. hihi hih.


Tänään oli myös ihan pakkopakko leipoa Joulutorttuja! namnamnam!
Viimeviikolla kun käytiin kaupassa, mulle iski aiivan jumalaton himo joulutorttuihin ja niitä oli pakko saada HETINYT! No leivoin ne ja tajusin et ei hitsivie meillä ei oo kananmunaa voiteluun eikä edes tomusokeria pinnalle, eli torttuset ois kovin hyi! Tai siis samaltahan ne maistuisi, mutta ei ne varmaan tulis kovin nätiltä näyttämään..
Eikä tullutkaan.. sen takia mun oli siis aivan pakko syödä ne vaan äkkiä pois, heheh.
Tänään sitten ostin kaupasta kananmunia JA tomusokeria ja nyt ne näyttää jo ihan näteiltä tortuilta.
Eikun kahville ja torttua naamaan.

PS. Blogilla on TAAS uus banneri, no tällä mennään toivottavasti loppu raskausaika!
Laatu kuvassa on nyt parempi ja mun mielestä banneri on nyt paaljon ihanampi. Mitä te ootte mieltä hot or not ?


2 kommenttia:

  1. voi tosta pöydästä tuli TOSI ihana :) <3 onnistuit ;) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee! :) on se ihan kiva kyllä..
      ehheh täytyy ehkä tunnustaa että saatoin olla aika paljon vain työnjohtajana tässä pöytä asiassa...

      Poista

Kiitos kommentistasi :)