Sivut

16. joulukuuta 2013

POKS 33+0

Tai oikeastaanhan me poksuttiin jo lauantaina!
Mulla on vaan jotenkin ollu olevinaan niin hirvee kiire, etten mä oo millään kerenny teille tänne kirjottelemaan. Mun kiire on pitänyt sisällään mm. Joulusiivousta, joulupyykinpesua, jouluruokien maistelua..
Ehh.. Oon myös ollu vähän laiska, ja en oo vaan saanu aikasiks kirjottaa mitään.
 Ja oikeasti mun edelleen jatkuva unettomuus vetää välillä voimat ihan kokonaan pois. Toisinaan nukun yöt ihan hyvin(jos ei lasketa vessassa rumppaamista) mutta useimmat yöt ovat inhottavia, levottomia ja unettomia, edelleen..

Mm. viime yönä.
Menin jo kymmeneltä nukkumaan kun väsytti iihan kamalasti, ja nukahdinkin aika helposti, heräsin kuitenkin 12 vessaan ja sen jälkeen ei uni tullutkaan..
Mun yöhön kuului mm. kaksi yöpalaa, kirjan lukua ja elokuvan katsomista. Lopulta sain unta joskus viiden aikaan. On niiiin turhauttavaa vain pyöriä..
Viime yönä mua kuitenkin valvotti supistukset...
Niitä tuli todella usein ja sen seurauksena kävi aina pissittämään ja rumppasin jopa 2x tunnissa vessassa.
Supistukset itsessään oli kivuttomia, mutta silti mahaa jomotti vähän niinkuin kuukautisten aikaan, kipu levisi välillä reisiin asti. Mitähän tämä kipu on? Kertokaa?
Kipu ei kuitenkaan tullut siis supistusten mukana vaan kesti koko aikaisesti, todella ikävä kipu..

 
Tänään haettiin hoitoalusta hoitopöydälle, tilattiin pari kivaa vauva juttua kotiin, huomenna mennään vähän jouluostoksille ja keskiviikkona meille saapuu, arvatkaa mitkä??!
VAUNUT! Vihdoin vihdoiiin meille kotiutetaan vaunut. Mähän olisin kokoajan halunnut valkoiset nahkaiset emmaljungat, mutta tosiaan budjetin takia laskettiin vähän vaatimustasoa ja tyydyttiin toisenlaisiin. Esittelen ne teille kun ne saapuvat! Nekin on aika kivat, minusta.
Millaisia vaunuja teillä on?

 Vielä tarvitaan pinnasänky. Me haluttaisiin sellainen missä päädyt olisivat kaarevat, ei siis täysin suorat ja valkoinen pinnis olisi se mieluisin! Kohtahan tässä tulee jo kiire x)
Meidän piti myös mennä ennen joulua ikeaan ostamaan mm. patja pinnikseen, muovifrotee alustoja ja muuta pientä vauva tavaraa, no reissua ei keretty tehdä ja nähtäväksi jää jaksanko sitä enää joulun jälkeen toteuttaa..

 Mä yritin kuvata teille meidän karvavauvaa, mutta sen näköjään oli kivempi leikkiä tuolla kameran narulla. Lopputulos=toivotonta.

Nyt oikein ihanaa alkuviikoa kaikille <3

6 kommenttia:

  1. Niin vähän viikkoja enää jäljellä!:) mulla oli myös noita menkkajomotuksia loppuraskaudesta, inhottavia:/ yritä ajatella positiivisesti että loppu häämöttäänja ne on merkkejä siitä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, äkkiä se aika on taas menny :)! on ne kyllä hieman inhottavia joo, mutta ihan totta! Loppu lähestyy :)

      Poista
  2. ihana masu <3 Onkohan noi sit liitoskipuja? Mulla oli Neasta sillon loppuajasta niin kipeet nivuset että kävelin kuin ankka enkä meinannu päästä sängystä ylös. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 En kyllä tiedä yhtään..:o Mulla kyllä tulee myös erikseen sellasia tosi kovia nippasuja nivusiin, ihan kun joku puukolla tökkäis..:s Mietin oisko ne liitoskipuja?
      Voi eii, mitähän mulla tulee :D

      Poista
  3. Oijoij, H-hetki lähestyy sulla! :) meinaatko sä muuten imettää? Tai ainakin yrittää, eihän se kaikilta onnistu! Ja mitä odotuksia sulla on ko vaavi tupsahtaa maailmaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! :D Kyllä mä haluaisin imettää :) Nyt on muutamasti tihkunut maitoa jo, toivotaan että sitä tulee sitten lapsen syntymän jälkeen :)!
      Mä en oikein tiedä mitä odottaa.. se on kai niin uusi ja iso asia etten oikein osaa vastat tähän..:o
      Rankkaa mutta ihanaa aikaa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)