Sivut

2. tammikuuta 2014

Minun vuoteni 2013

Kuten monessa blogissa näin uuden vuoden tienoilla on näkynyt kuluvan vuoden muistelu postauksia. Niin myös täällä meillä. Mun kuva saldo on jokseenkin rajallinen, sillä mun puhelin teki tiltin, jonka mukana hävisi paljon kuvia ja myös mun tietokoneen kuvat teki katoamistempun. Voiko taas parempaa tuuria olla?

Kokoan kuitenkin jonkinsortin muistelutuokion vuoteen 2013! :)
Tämä on sitten oikea metri postaus, jaksattekohan lukea? ;D

Vuosi sitten uutena vuotena, me oltiin meillä! Ei tehty edes mitään erikoisia. Syötiin, juotiin skumppaa, valettiin tinaa. Ja voi minä kun en kuollaksenikaan muista miltä mun tina näytti?!?!? :D
Käytiin myös baarissa. Uusi vuosi vaihtui lähes selvinpäin.

Vuonna 2013 Kävin parturi-kampaajan koulussa. Päivät meni aika hujauksessa ja tutustuttiin luokan tyttöjen kanssa viellä toisiimme. Sain uusia kavereita ja päivät rullasi ihan kivasti eteeenpäin :)
Viikonloppuisin oltiin lähes aina menossa. Useinmiten mä olin mukana selvinpäin tai muutaman siiderin voimalla. En oikein kummemmin tykännyt juoda, mutta olin lähes jokainen viikonloppu baarissa, moikkaamassa tuttuja ja varsinkin tanssimassa!

Olin myös ensimmäistä kertaa töissä parturi-kampaamo liikkeessä. Tajusin, että ehkä tämäkään ei ole ihan se mun juttu.. Kävin kuitenkin koulua, koska musta se oli ihan mukavaa ja halusin oppia kaikenmailman hiusjuttuja. Todellisuudessa itse työelämä on kovin yksitoikkoista ja tylsää.

Sitten tuli vappu. Mä ehkä olin tai sitten en ollut raskaana. Menkoista laskettuna mä olin "raskautunut" kaksi päivää sitten.:D Oikeesti en ole aivan varma milloin rakas nuppunen on saanut alkunsa, se oli sellainen pienen pieni yllätys!
Vappua vietettiin ihanaisten tyttöjen kanssa. Oltiin alottelemassa, käytiin kaupungilla kattomassa serpentiini paljoutta ja illalla mentiin baariin! Oli ihan kamalan kylmä sää!!
Mulla ei oikein ollu edes rahaa ja taisin juoda yhden lasin skumppaa ja loppu illan kokista.

Kevät alko pikkuhiljaa kolkutella ovella. Lämpimät säät tuli jo tositosi ajoissa! Pääsin ottamaan aurinkoa ja toukokuussa omalle parvekkeelle ja siinä oli oikeesti tosi kuuma! Monesti ihan vain fiiliksen kunniaksi istuskeltiin vapaa päivinä auringossa grillaamassa itseämme ja ajatelltiin juoda parit huurteiset, juoma ei oikein mulle maistunut yhtään (senkään vertaa kuin yleensä) ja kummastelin tätä asiaa. No vichy vesi oli nannaa <3


Tuolloin taisi olla kesäkuun alku tai toukokuun loppu, silloin vielä tää mamma sai painella ihan huoletta korkokengissä menemään! Toinen kuva on ikean reissulta. En vielä tällöinkään tiennyt, että olen raskaana. Tupakan poltto oli ihan tyystin tökännyt ja jaksoin syödä ikeassa koko lautasen pullia! :D Ruokahalu ainankin kasvoi ihan hetkessä. Paljon oli tälläisiä merkkejä, mutta en niistä mitään tajunnut.

Toukokesäkuun vaihteessa oli myös mun hyvän ystävän lakkiaiset! Sielä tarjottiin boolia, mutta mua kuvotti ihan älyttömästi koko boolin hajukin. Linkasin tervetuliais lasin menemään ja keskityin ruokapöydän antimiin x)! Illalla mua ei huvittanut edes baariin lähteä kun oli jotenkin ällötys olo ja ihan kamalan kamalan kova väsy!! Menin siis kotiin nukkumaan yhdeksältä illalta, kun muut lähtivät jatkamaan terassille ja siitä baariin :) Mitään en edelleenkään tiennyt.


Kuva 1. Baari ilta. Jaksoin jotenkin kummasti vängetä itseni vielä baariin muiden mukana. Mä en pystyny polttamaan edes tupakkaa kun tuli niin pahaolo, tupakkakopin lähellekkään ei ollut edes asiaa. Musiikki kävi sattumaan päähän, humalaiset ihmiset otti aivoon ja halusin nukkumaan..
Kuva 2. Hymy herkässä!! 17.6.2013 Sain kuulla, että sisällä kasvaa pikkupikku ihminen!! Viikkoja oli 6+! Olo oli jotain ihan tosikumallista.. iloinen, paniikissa, tosi iloinen, epätoivoinen.. Kävin varmasti jokaisen tunne skaalan lävitse :D!
Kuva 3. Juhannus, mentiin anoppilaan ja asiasta piti olla vielä ihan shh! Ei haluttu näin aikaisin puhua mitään ja oma pääkin oli vielä niiiin sekaisin asiasta. Kerrottiin vain miehen siskolle ja hänen kanssaan juttelinkin asiasta paljon. Mä säästyin oksentamiselta, mutta pahaolo oli, varsinkin aamuisin ja kun tuli nälkä. Käytiin melonta retkellä ja mulle tuli ihan kaameen pahaolo kun aallot keinutti tuota kanoottia :D
Hermotkin oli kireällä kun lopetin tupakan polton ja saatiin ihan  hirvee riita aikasiks :D Voi mua..
Kuva 4. Ei jaksanut paljoa meikkailla. Oli niiiin kuuuma kesä ja heikko olo jo sen kuumuuden takia!


Kuva 1. Me oltiin monesti kaveriporukalla istuskelemassa lämpimiä kesäiltoja rannalla. En ollut vielä kertonut raskaudestani ja kaikki ihmetteli kun mulla oli mukana aina vaan vettä ja jotain pientä syötävää, että ei tulisi pahaa oloa :D Siinä olikin selittelyjä.
Kuva 2. Ensimmäinen "virallinen" maha kuva vk 10+! Mun mielestä se jo oli ihan huomattava xD JEP! tosi huomattava...
Kuva 3. Tätä mammaa väsytti iihan kamalasti koko kesän. Oisin voinut nukkua aina :D!
Kuva 4. Ensimmäinen lahjavaate nuppuselle <3 Tulevalta kummitustädiltä ja hänen mieheltään.


Kuva 1. Oltiin usein kesällä mökkeilemässä. Oli niin ihanan lämmin sää <3 Mulla oli aina mukana jotain pähkinää, banaania ja omenaa ettei iske huono olo. En voinut lähteä mihinkään ilman kamalia matkaeväitä :D! Ekaa kertaa kärsin myös ihan kamalasta matkapahoinvoinnista ja matkustus ei ollut kivaa..:s
Kuva 2. Koitin nauttia kesä säästä ja otin aurinkoakin. Kauaa ei pystynyt auringossa olemaan kun se heikotus iski..
Kuva 3. Ensimmäine vaate pikkuiselle <3 Kokoa 50 vanupuku, niiin söpö!!
Kuva 4. Olin ihan varma, että kaikki huomaa mun olevan raskaana ja tuolloin!


Kuva 1. Ensimmäinen ultra <3 Kaikki oli hyvin ja me oltiin onnellisia :)
Kuva 2. Olin viimeistä kertaa käymässä baarissa, Kävin moikkaamassa muualta kylään tulleita ystäviä. Olo oli kokoajan kun olisi kielletyssä paikassa, en tykännyt.. Sen jälkeen ei ole harmittanut, ettei ole baariin päässyt.
Kuva 3. Jäätiin tästä eteenpäin karvavauvan kanssa kotiin nukkumaan <3
Kuva 4. Leikkasin hiukset lyhyeksi!
Kuva 5. Liityttiin vauva kirjakerhoon ja saatiin sieltä kivoja paketteja.
Kuva 6. Masu!


Kuva 1. Hiusmuutoksia, tämän jälkeen tukkani onkin saanut vain rehottaa ja kasvaa ällöä juurikasvua :D
Kuva 2. Rakenneultra <3 saatiin tyttölupaus ja kaikki oli kunnossa :)
Kuva 3. Mökkeiltiin paljon vielä syksylläkin, koska oli tosi lämmintä pitkälle.
Kuva 4. namnam mustikoita. Voisin syödä näitä kaiken kanssa ;)
Kuva 5. Meillä oli piakoin muutto uuten paikkaan, keski-suomeen! Kaikki tulisi olemaan ihan uutta ja jännää :)
Kuva 6. Tytöt piti mulle yllätys babyshowerit <3

Tämän jälkeen olenkin päivittänyt blogia tosipaljon säännöllisemmin, en viitsi kerrata teille kaikkia asioita tähän päivään asti, sillä te olettekin ne jo kertaalleen blogista lukeneet. Vuosi on ollut kovin muutoksen täyteinen. Ollaan kasvettu henkisesti (ja fyysisesti, heh heh :D) koettu uusia tuulia ja vielä uudempia meillä onkin edessäpäin!

Terkuin Hanna 35+4!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)