Sivut

8. toukokuuta 2015

onko mutsilandialaiset vielä kuulolla?

Heippa täältä puolen ruutua!

Mun blogitaukoa on nyt jatkunut vuodenpäivät, mä aina silloin tällöin kirjaan itseni tänne sisään ja fiilistelen ajatusta kirjoittamisesta, todennut että ei nyt ja kirjautunut ulos.

Musta tuntuuettä nyt on aika tehdä päätöksiä tämän suhteen.
Pinja on jo 1v 3kk vanha ja meidän arki on tasoittunut kovin. 

Mitä te olette mieltä? vieläkö kiinnostaa kuulla mutsilandian kuulumisia?
Mitäs jos mä kirjoittaisin muustakin kuin vauva tai oikeastaan taapero arjesta?
Mitä jos mä vaihtaisin koko blogini tyylin ja sisällön ja alottaisin kokonaan alusta?
Kiinnostaisiko teitä?

Pinja varmasti mainittaisiin täällä enkä unohtaisi hänen kuulumisiaan mainita, mutta itsestä tuntuu siltä, että jos tätä jatkaisin mä kaipaisin jotain uutta ja pyörittelin hullua ajatusta päässäni, että koko blogista tulisi mun arjen pakokeino ja se keskittyisi kaikkiin muihin ihaniin asioihin mun elämässä..

Kertokaa mielipiteenne, nyt saatte vaikuttaa !

14 kommenttia:

  1. Ooo, jatka ihmeessä! Ois kiva kuulla myös jotain kauneushömppään liittyvää, kuten kynsiin, hiustenlaittoon ja meikkaukseen. Ihan vaan miten teet ja mitä tuotteita käytät jne. ja ripaus mukaan myös taaperokuulumisia ja muita löpinöitä :) täällä ainakin yksi lukija odottaisi näitä innolla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla <3 musta tuntuu kanssa että tuollainen sekameteli sisältö ois se mun juttu :)

      Poista
  2. Täällä ollaan menossa mukana! :)

    VastaaPoista
  3. Jatka ihmeessä :)

    VastaaPoista
  4. Jatka ihmeessä bloggaamista!

    VastaaPoista
  5. Sekametelisoppa kuullostaa hyvälle! Jatka ihmeessä

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)