Sivut

13. helmikuuta 2016

DIY Taulut lastenhuoneeseen

Oon kirjottanut tän postauksen nyt 4 kertaa.. Aina sama "virhe, ei voida julkaista nyt. yritä myöhemmin uudelleen" Sitten yritän taas seuraavana päivänä ja sama toistuu.. Päätin pitää neljänpäivän hermo loman ja yritetään vielä kerran!!

Olen siis pitkään koittanut etsiä Pinjan huoneeseen tauluja. Jotain simppeliä ja selkeää, mutta ehkä kuitenkin jotain leikkisää?
Paljon löytyy disney aiheisia ja muita tosi lapsenomaisia (noniin, ja nyt moni ajattelee, että no lastenhuoneeseenhan ne tuleekin.. Niin tulee, mutta en silti tykkää kuorruttaa lastenhuonetta ihan niin räikeäksi vaan jotain hillitympää mutta kuitenkin leikkisää kaipaisin) tauluja ja julisteita. Netissä on kasapain (ihania!) paikkoja mistä voi tilata tekstitauluja, mutta ne taas ei ihan ollu sitä mitä mä olin hakemassa.

Sitten mä löysin ihan täydellistä kangasta, värit ja kaikki natsas just eikä melkein! Tyyli oli simppeli mutta kuitenkin lapsekas. Mulla on samaa kangasta isompikin pala, jonka olen ostanut Marimekolta vuosi sitten, tykästyin niin kankaan kuosiin, mutta totesin myöhemmin, että ne värit ei vaan käy meille yhtään! Kyseinen kangas on siis TÄTÄ. Karkumatka nimeltään, ihana kangas, mutta meille ihan väärän värinen! Onneksi siis mun silmään sattui sama kangas mutta aivan ihanan pastellin sävyisenä! Kangas oli kilokangas laatikossa ja todennäköisesti joku virhe pala, koska kuvio ei ollut ihan täysin ehjä ja tuo väri! ihana, mutta en ole missään vielä kyseiseen väriin törmännyt. 
Pala lähti empimättä mun matkaan! Ensimmäisenä mietin josko olisin pingoittanut kankaasta isomman taulun,mutta tarkemman tutkiskelun jälkeen oli kankaassa niin paljolti virheitä, ettei siitä olisi saanut kivaa taulua. Niinpä päätin leikellä ehjät kohdat kankaasta irti ja istuttaa ne valmiisiin ikean NYTTJA kehyksiin. (Nyttjaa ei taideta muuten enää valmistaa?! Osaako joku kertoa? :D)
Lopputulos on aika simppeli ja sopii Pinjan huoneeseen kun nenäpäähän vai mitä te tuumitte?




 Tälläinen taulu operaatiota tänään. Vihdoin tän julkaisu taitaa onnistua! HUH. Norsuun olisi saanut olla isommat kehykset, mutta lisätään ne ensi IKEAN reissun ostoskoriin. Mä en tajua, miksi nää kuvat on ihan hyvälaatusia mutta kun mä lataan ne tänne ja kurkkaan blogin puolella niitä ne on ihan järkyttäväs sumusia.. Inhottava lukea postauksia kun kuvat on tätä luokkaa..

Nyt mä meen nukkumaan. Pidetäänhän peukkuja että blogger tekisi mun kanssa yhteistyötä paremmin ensi viikolla.

2 kommenttia:

  1. Vau mikä idea! En olisi itse keksinyt edes. Noi on todella upeita! <3 Hyvää ystävänpäivää teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3! Tosi helppo tapa vaihdella tauluja! Ja oikein ihanaa ystävänpäivää myös teille :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)